بالابر پله

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

هفت روز تضمین بازگشت کالا

پنج سال خدمات پس از فروش

1. بالابر پله رو چیست؟

سالمندان، بیماران و افراد کم‌توان برای استفاده از پله به یک همراه نیاز دارند. در بسیاری از موارد این دسته از افراد نمی‌توانند به‌آسانی از پله‌ها استفاده کنند. چرا که بالا یا پایین رفتن از پله برای سالمندان بسیار خطرناک است و فشار زیادی به بدن آن‌ها وارد می‌کند. به همین خاطر سالمندان و بیماران کم‌توان با استفاده از بالابر پله مدل نفربر می‌توانند با کم‌ترین فشار و در امن‌ترین شرایط از پله‌ها استفاده کنند. این محصول بهترین وسیله برای جابه‌جایی بیماران کم‌توان و افراد سالمند با استفاده از پله است.

2. کدام مدل بالابر پله برقی مناسب منزل من هست؟

به صورت کلی پله پیما ها در دو مدل گردشی و مستقیم تولید میشوند، تفاوت این دو مدل بر اساس نوع پله های منزل شما است. تفاوت میان انواع پله پیما در مرحله اول هزینه اجرا آن است که در صوت انتخاب اشتباه اختلاف قابل ملاحظه ای میتواند داشته باشد. به طور مثال قیمت پله پیما پیچشی در یک مسیر راه پله تقریبا دو برابر پله رو مسیر صاف است. از طرفی در منازلی که بیشتر از سه مسیر راه پله دارند قیمت پله رو پیچشی بسیار مقرون به صرفه تر است. مطالعه این مقاله میتواند اطلاعات بسیار مناسبی در رابطه با تفاوت بالابر پله پیچشی و پله رو مستقیم در اختیار شما قرار دهد، با ما همراه باشید.
دسترسی سریع:
بالابر پله پیچشی همیار
بالابر پله مستقیم همیار

بالابر پله رو گردشی
بالابر پله رو مستقیم

3. پله پیما مدل مستقیم

این مدل بالابر در شرایطی نصب میگردد که مابین پله های شما، پاگرد یا مسیر صاف وجود ندارد.

بالابر پله رو مدل مستقیم

در تصاویر نمونه بالا هنگامی که از پله ها بالا میروید پس از اتمام راه پله، شما به مقصد رسیده و دیگر نیاز به طی کردن مسیر دیگر راه پله نمیباشد یا به عبارتی مابین پله های شما هیچ پاگردی وجود ندارد که موجب قطع شدن مسیر مستقیم پلکان شود.
قیمت گذاری پله رو مستقیم همیار بر اساس طول مسیر صاف راه پله است، که این طول مسیر تا 3 متر اول آن قیمتی ثابت داشته و پس از آن به ازاء هر متر اضافه تنها هزینه ریل پرداخت میشود.

4. مزایای پله پیمای مستقیم همیار

پله دشمن شماره یک بسیاری از بیماران از جمله سالمندان می‌باشد. استفاده از پله برای این دسته از افراد خطرهای بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به خطر سقوط و فشار به سیستم عروق بدن اشاره کرد. بسیاری از سالمندان در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله‌ها دچار شکستگی‌ استخوان شده‌اند و به همین خاطر استفاده از پله نورد که بتواند سلامت آن‌ها را در هنگام استفاده از پله تضمین کند، گزینه‌ای بسیار مناسب به نظر می‌رسد. پله رو ایستاده یکی از مزایای پله پیما همیار است به صورتی که بالابر پله همیار را می‌توان به صورت چند منظوره، هم به حالت پله پیما ایستاده برای راه پله و هم به صورت صندلی پله رو نشسته استفاده نمود.

بالابر پله رو گردشی
بالابر پله رو مستقیم

پله برقی خانگی همیار محصولی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به‌آسانی از پله‌ها بالا یا پایین بروند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول کاربردی و جذاب همراه ما باشید.

5. مشخصات فنی صندلی پله پیما مستقیم

بالابرهای پله برقی خانگی همیار مکانیک کوشا ویژگی‌ها و مشخصات فنی بسیار جذابی دارند. برای مثال در ساخت این محصول از آلیاژ‌های بسیار مستحکم آلومینیوم استفاده شده است تا بالابر پله پیما بتواند در نمونه‌های معمولی تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند. مدل‌های سفارشی این محصول توانایی تحمل افراد با وزن 200 کیلوگرم را نیز دارند. باید اشاره کرد که بالابر نفربر همیار مکانیک کوشا در حالت بسته فضایی در حدود 20 سانتی‌متر و در حالت باز فضایی در حدود 60 سانتی‌متر اشغال می‌کند. از جمله دیگر قابلیت‌ها و مشخصات بالابر پله نفربر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای نصب بسیار کم و تاشو
  • قابل انتقال به منزل دیگر(نصب دستگاه به صورت پیچ و مهره بر روی پلکان)
  • کم صدا، سیستم حرکتی رک و پینیون به همراه موتور قدرتمند کم صدا
  • دارای سیستم هوشمند کنترل سرعت و توقف اضطراری
  • دارای استاندارد و مجوزات نصب قانونی به همراه بیمه نامه شخص ثالث
  • بدون نیاز به تخریب پله ها، نصب به صورت پیچ و مهره
  • عملکرد با برق دی سی 24 ولت (بی خطر و بسیار کم مصرف)
  • باتری پشتیبان در صورت قطعی برق
  • برخورداری از کمربند ایمنی و چراغ هشدار
  • امکان استفاده به صورت نشسته و ایستاده
  • برخورداری از امکان کنترل از راه دور با ریموت
  • دارای سیستم توقف اتوماتیک در ایستگاه های مورد نیاز
  • تنوع رنگ بالا به صورت کاملا سفارشی

پله برقی برای منزل بر روی پله ها بدون تخریب پیچ میشود و به دیوار یا نرده ساختمان نیازی ندارد. استفاده از بالابر پله بسیار آسان است و افراد تنها با فشردن دو کلید می‌توانند از پله‌ها استفاده کنند.

6. قیمت بالابر تک نفره راه پله

شما میتوانید به منظور قیمت گذاری حدودی دستگاه خود با وارد کردن اطلاعات نظیر تعداد پله و شهر مورد نظر جهت نصب دستگاه هزینه کامل نصب دستگاه خود را به صورت حدودی محاسبه فرمایید.
برای این منظور ما سه روش زیر را به شما پیشنهاد میدهیم:

  • مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره های شرکت (پیشنهاد میشود)

    به سادگی میتوان با اطلاعات پلکان قیمت گذاری دقیق را انجام داد، تنها کافیست با کارشناسان فروش همیار مکانیک کوشا تماس حاصل نموده تا محاسبه قیمت خدمت شما ارائه گردد.
    همچنین اطلاعات طول مسیر راه پله(نوک پله اول تا نوک پله آخر) یا تعداد پله مورد نیاز میباشد که از شما سوال میگردد.

  • اطلاعات را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم!(پیشنهادی)

    در کم ترین زمان ممکن اطلاعات شما به واحد طراحی و فروش ارسال میگردد تا کارشناسان خدمتتون تماس حاصل فرمایند.

  • از طریق فرم قیمت گذاری آنلاین پله پیما همیار (حدود قیمت به صورت تقریبی)

    یکی از روش های برآورد قیمت پله رو همیار استفاده از محاسبه گر آنلاین است، با استفاده از این ابزار شما میتوانید حدود قیمت تمام شده یک پله پیما داخل منزل خود را توسط این ابزار حساب کنید.
    برای این منظور به بخش محاسبه گر آنلاین قیمت مراجعه نمایید.

بالابر پله رو گردشی
بالابر پله رو مستقیم

7. بالابر پله خانگی مدل گردشی همیار

اگر در منزل ما بیش از یک راه پله باشد یا مسیر پله از نوع منحنی باشد اینبار قیمت پله رو پیچشی مقرون به صرفه تر و حتی در بعضی حالات انتخاب بالابر پله پیچشی تنها گزینه و انتخاب منطقی است .
دلایل بسیاری بر انتخاب نوع بالابر (گردشی یا مستقیم) تاثیر گذار هست که ما در ادامه به صورت خلاصه و ساده عمده ترین تفاوت ها و دلایل را شرح میدهیم تا در نهایت گزینه صحیح را انتخاب نمایید.
در دو حالت پله پیمای مدل گردشی انتخاب درستی میباشد که در ادامه هر کدام را توضیح میدهیم.

حالت اول | چند مسیر پلکان

در این حالت اگر بخواهید پله نورد مدل مستقیم نصب نمایید باید به ازاء هر مسیر راه پله یک دستگاه بالابر نصب نموده و در هر پاگرد پیاده شده (مشابه پله برقی های پاساژها، مراکز خرید، مترو) و پله رو بعدی را سوار شوید. این مورد زمانی مورد توجه قرار میگیرد که تعداد این مسیر ها بیشتر از دو عدد شود، که در این حالت پیاده و سوار شدن برای بعضی افراد اذیت کننده و در نهایت به دلیل نصب چند صندلی پله پیما جداگانه برای هر مسیر راه پله، هزینه تمام شده هم افزایش میابد. بهترین انتخاب در این مواقع پله رو پیچشی همیار است که از مزایای آن عدم نیاز به سوار و پیاده شدن مکرر و همچنین کاهش هزینه استهلاک و تعمیر پله رو و در نهایت قیمت پله رو پیچشی که به نسبت بسیار کم تر میباشد.

بالابر پله رو مدل مستقیم

در این حالت اگر بخواهید پله نورد مدل مستقیم نصب نمایید باید به ازاء هر مسیر راه پله یک دستگاه بالابر نصب نموده و در هر پاگرد پیاده شده (مشابه پله برقی های پاساژها، مراکز خرید، مترو) و دستگاه بعدی را سوار شوید.
این مورد زمانی مورد توجه قرار میگیرد که تعداد این مسیر ها بیشتر از دو عدد شود، که در این حالت پیاده و سوار شدن برای بعضی افراد اذیت کننده و در نهایت به دلیل نصب چند صندلی پله پیما جداگانه برای هر مسیر راه پله هزینه تمام شده هم افزایش میابد.

بالابر پله رو مدل مستقیم

چند مسیر بودن راه پله به حالت های مختلف امکان پذیر بوده که دو نمونه در عکس بالا قابل مشاهده میباشد که در ساختمان های چند طبقه فاقد آسانسور تصویر سمت چپ معمول تر است.

حالت دوم | مسیر راه پله من منحنی است

خانه های ویلایی یا دوبلکس اغلب به دلیل کمبود فضا یا زیبایی پلکان از راه پله های منحنی و مارپیچ استفاده میکنند. در این حالت به صورت کلی امکان نصب پله برقی خانگی مسیر مستقیم نبوده و به صورت قطعی تنها انتخاب بالابر پله مدل چرخشی است.

بالابر پله رو مدل مستقیم

8. مزایای بالابر پله رو گردشی در چیست؟

پله پیما های گردشی به صورت کلی دارای تکنولوژی تولید پیچیده تر و بروز تری میباشند که به جرات میتوان گفت در بسیاری از پروژه ها از تمام جوانب (قیمت، عدم تخریب، شرایط منزل و ..) گزینه جذاب و فوق العاده ای است. زندگی در یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور به سادگی میتواند تبدیل به کابوسی شود که رفت آمد را برای ساکنین دشوار یا حتی غیر ممکن می سازد.
به منظور نصب یک آسانسور استاندارد و ایمن نیاز به فضای از قبل تعبیه شده میباشد که اکثر منازل قدیمی این امکان را ندارند و از طرفی تخریب یک ساختمان و ایجاد فضای آسانسور نه تنها هزینه های سنگینی را همراه دارد بلکه در بسیاری موارد این موضوع هم به دلیل نوع نقشه و طراحی ساختمان امکان پذیر نمیباشد.
پله رو گردشی بدون نیاز به نرده و فضای خاص ما بین پله ها به سادگی توسط ریل های مخصوص خود بر روی پله ها به صورت اتصالات پیچ و مهره ای نصب میگردد و دسترسی به طبقات بالا را میسر میسازد.

9. مشخصات فنی پله رو گردشی همیار | کاتالوگ

  • بسیار کم صدا و بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان در صورت نصب در ساختمان های چند طبقه
  • دارای ریموت کنترل از راه دور و امکان تکثیر آن به تعداد دلخواه (شما میتوانید در صورت مشارکت همسایه ها در خرید و نصب بالابر پله رو امکان استفاده از بالابر را مشابه درب پارکینگ توسط ریموت کنترل برای بقیه فراهم نمایید. در غیر این صورت بدون ریموت کسی نمیتواند از آن استفاده کند.)
  • موتور قدرتمند کم مصرف دارای سیستم خود قفل و ایمنی ضد سقوط
  • دارای سیستم باتری پشتیبان در صورت برق رفتن و عملکرد بدون مشکل تا 24 ساعت
  • سیستم هوشمند توقف در ایستگاه های مورد نیاز به جهت شارژ و پیاده شدن
  • قابلیت چرخش صندلی به جهت پیاده و سوار شدن راحت تر افراد کم توان
  • فضای اشغالی بسیار کم و صندلی تاشو، عدم ایجاد مزاحمت برای رفت آمد عادی در راه پله ها
  • امکان اضافه کردن پارکینگ مخصوص در ابتدا یا انتهای هر مسیر دلخواه با هدف به حداقل رساندن فضای اشغالی راه پله
  • رنگ دستگاه و سیستم ریل بندی به صورت کاملا سفارشی با تنوع بالا
  • مصرف برق بسیار کم در حد آداپتور موبایل و بدون نیاز برق سه فاز یا سیم کشی قوی
  • دارای سوییچ فیزیکی خاموشی و عدم فرمان پذیری دستگاه که در اختیار مالک قرار میگیرد
  • گارانتی بی نظیر شرکتی شامل تعویض رایگان بدون قید و شرط تمام قطعات اعم از موتور، سیستم مکانیکی و ریل ها، همچنین ده سال خدمات پس از فروش
  • نصب و ارسال رایگان سراسر ایران
  • دارای مجوزات قانونی و استاندارد های بروز بین المللی بالابر های پلکان
  • خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سراسر ایران
  • یک سال بیمه نامه مسئولیت رایگان

10. قیمت پله رو گردشی همیار

برخلاف مدل های مستقیم پله رو های گردشی سیستم قیمت گذاری پیچیده تری دارند. بالابر پله برای هر منزل با توجه به نوع پله ها، شیب راه پله، عرض و ارتفاع آن به صورت مجزا طراحی و ساخته میشود. همین مورد موجب پیچیدگی طراحی و قیمت گذاری آن است.
به عنوان مثال در بالابر پله پیما گردشی پله های مارپیچ از فرمول قیمت گذاری یکسانی نمیتوان استفاده کرد و با توجه به نوع پیچ و انحنا میتواند کاملا با پروژه های دیگر متفاوت باشد.
اما به صورت کلی برای مدل های چند مسیره که معمولا در ساختمان های چند طبقه است، میتوان از یک فرمول یکسان استفاده نمود. این فرمول به این صورت بوده که به ازای هر مسیر راه پله هزینه ریل پرداخت شده و خود صندلی پله رو هم به صورت مجزا حساب میشود.
مقرون به صرفه بودن پله نورد گردشی از این جهت میباشد که دیگر در اینجا مبنا محاسبه قیمت طول مسیر نبوده و صرفا تعداد این مسیر هایی که با پاگرد از هم جدا شده اند ملاک قیمت گذاری است.
برای قیمت گذاری بالابر پله رو گردشی همیار میتوانید از سه روش زیر استفاده نمایید:

  • مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره های شرکت (پیشنهاد میشود)

    در رابطه با بالابر پله برقی گردشی با توجه به حالات بسیار زیاد انواع راه پله پیشنهاد بسیار مهم ما این است که با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    اطلاعات مورد نیاز جهت قیمت گذاری شامل : شهر مورد نظر، تعداد مسیر پله مجزا از هم و در نهایت تصویر راه پله و ارسال به کارشناسان جهت قیمت گذاری دقیق بالابر پله نفربر

  • اطلاعات را وارد کنید تا ما با شما تماس بگیریم!(پیشنهادی)

    در کم ترین زمان ممکن اطلاعات شما به واحد طراحی و فروش ارسال میگردد تا کارشناسان خدمتتون تماس حاصل فرمایند.

  • قیمت گذاری حدودی با استفاده از محاسبه گر قیمت پله رو گردشی همیار

    در این روش شما به صورت حدودی قیمت بالابر پله رو را میتوانید با وارد کردن اطلاعات پلکان و شهر مورد نظر خود را محاسبه نمایید.
    این قیمت گذاری مبنی حدود داشته تا در نهایت در صورت تصمیم به تهیه دستگاه میبایست تصاویر پلکان به کارشناسان واحد طراحی ارسال گردد.
    برای این منظور به بخش محاسبه گر آنلاین قیمت پله پیما مراجعه نمایید.

11. جمع بندی نهایی | پله رو مستقیم یا پله رو گردشی؟

به طور خلاصه، راه پله ای که قصد استفاده از آن را دارید را مشاهده کنید، اگر پله ها بدون هیچ گونه پاگرد یا انحنا یا به صورت کلی هرگونه تغییری در مسیر صاف یک راه پله معمولی که معمولا این مدل راه پله ها از 5 الی 15 پله نهایتا میباشند (تعداد پله بیشتر احتمالا بین مسیر پاگرد وجود دارد) گزینه مناسب شما پله رو مستقیم همیار است.
در این حالت قیمت تمام شده کم تر بوده(طبیعی است چون پله کم تری دارید!) همچنین زمان تحویل و نصب دستگاه شما هم بسیار ساده تر و سریع تر است.
اما اگر بیش از یک مسیر راه پله به همراه پاگرد یا انحنای خاصی در ابتدا تا انتهای مسیر راه پله دارید گزینه مناسب پله رو گردشی همیار بوده که در نهایت هم سهولت استفاده از بالابر بیشتر است هم قیمت پله رو پیچشی در این حالت بسیار مناسب تر میباشد. با توجه به تفاوت بسیار در تکنولوژی تولید و طراحی بالابر پله چرخشی پیشنهاد میشود حتما با کارشناسان فروش و طراحی همیار مکانیک کوشا مشورت نموده تا در نهایت پله پیما عالی و به همراه آن زندگی راحت و بدون مشکلات حرکتی در راه پله را تجربه نمایید.

12. محاسبه گر آنلاین قیمت بالابر پله رو گردشی و پله پیمای مستقیم همیار

قبل از استفاده از ابزار قیمت گذاری پیشنهاد میشود به جهت درک بهتر از انواع قیمت گذاری و مدل های مختلف پله پیما همیار از ابتدای مطلب هر دو مدل پله رو مستقیم و پله رو گردشی را مطالعه بفرمایید تا علاوه بر حدود قیمت دقیق تر اطلاعات کامل هم در رابطه با تفاوت مدل های مختلف مشاهده بفرمایید.

سوالات متداول

بالابر های پله رو همیار در مدل های مسیر مستقیم و مسیر پیچشی به گونه ای طراحی شده اند که در تمامی مسیر ها و راه پله ها قابلیت نصب و اجرا داشته و بدون نیاز به تخریب دیوار یا محیط منزل تنها به صورت پیچ و مهره نصب میگردند.

بالابر پله همیار مکانیک کوشا تنها 30 سانتی متر از فضای پله را استفاده میکند فلذا در اکثر راه پله ها میتوان از دستگاه استفاده نمود.

بالابر های همیار مکانیک کوشا دارای گواهی نامه استاندارد ISO13485 و بیمه نامه مسئولیت میباشد.

بالابر پله رو همیار دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط رایگان تمام قطعات و ده سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد. همچنین تا یک هفته مجوز عودت در صورت عدم رضایت از بالابر و بازگشت کامل وجه میباشد.

نمونه کارها

Comment author
حسین زاده09 اسفند 1402, 14:19

سلام بر شما و تیم همیار مکانیک کوشا. کار شما واقعا با ارزشه برای کسانی کهتوانایی بالارفتن از پله را ندارند. خدا قوت! پرسشی داشتم، خواستم ببینم برای افراد سالمندی که احتیاج به همراه دارند چه راهی وجود دارد تا در طی مسیر پله ها تنها نباشند؟ و این که به نظر می رسد چرخش در پاگرد برای افراد مسن یا بیمار کمی دلهره آور است. آیا سرعت را می توان در پیچ پاگردها کمتر کرد؟ با سپاس از پاسخگویی

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا09 اسفند 1402, 14:21

سلام عرض ادب روز شما بخیر سرعت این دستگاه مشابه استاندارد های بین المللی تنظیم گردیده و توسط درایو داخلی قابل تنظیم هم میباشد. با توجه به رعایت سرعت استاندارد در هنگام پیمایش مسیر هیچ احساس ترس یا دلهره ای در افراد سالمند ایجاد نخواهد شد. البته باعث افتخار هست اگر تشریف بیاورید نمایشگاه دائمی کارخانه از نزدیک دستگاه را مشاهده و تست بفرمایید، قطعا تجربه فوق‌العاده سواری بر روی پله رو همیار باعث اطمینان خاطر شما میگردد.

Comment author
نسرین علیزاده09 اسفند 1402, 13:15

سلام وقت بخیر تحمل وزن پله پیمای چرخشی چقدره؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا09 اسفند 1402, 13:17

سلام وقت شما بخیر تحمل صندلی آسانبر همیار در نمونه های عادی 120 کیلوگرم و نمونه های سفارشی 200 کیلوگرم می باشد.

Comment author
معصومه بوربور07 اسفند 1402, 20:23

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. پله مستقیم به تعداد ۱۰ عدد

Comment author
علیرضا مهقانی29 بهمن 1402, 09:31

سلام این صندلی پله ای پیچشی دیگه مجوز آتشنشانی رو نمی خواد سه پاگرد؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا29 بهمن 1402, 09:33

سلام روز شما بخیر خیر احتیاج به مجوز شهرداری و آتش نشانی برای صندلی پله رو پیچشی همیار نمیباشد.

Comment author
ابوالفضل آچاک مقیم29 بهمن 1402, 09:20

سلام. تحمل وزن صندلی پله ای چقدره؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا29 بهمن 1402, 09:22

سلام، روز بخیر تحمل وزن صندلی پله پیما همیار برای نمونه های معمولی صد و بیست کیلوگرم و نمونه های سفارشی دویست کیلوگرم می باشد.

Comment author
معمارکرمانی29 بهمن 1402, 09:14

سلام. میشه دو تا صندلی گذاشت دو نفره برای آسانسور پله ای همیار؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا29 بهمن 1402, 09:15

سلام وقت بخیر بله امکان پذیر هست اما معمولا نیازی نیست.

Comment author
حسین رحیمی29 بهمن 1402, 09:05

سلام روز بخیر صندلی پله شو همیار می خواستم. نمایندگی دارید سلیمانیه کوردستان عراق؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا29 بهمن 1402, 09:06

سلام وقت شما بخیر ما سراسر ایران نصب و خدمات پس از فروش داریم. خارج از کشور هم پروژه ها و نمونه های نصب شده موجود هست لطفا به جهت توضیح شرایط نصب بالابر پله همیاردر خارج از کشور با شماره 02191003555 تماس حاصل فرمائید.

Comment author
ابراهیم شعبانی راد28 بهمن 1402, 17:09

سلام. در چه شهرهایی صندلی پله رو نصب می کنید؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا28 بهمن 1402, 17:17

سلام و درود. شرکت همیار مکانیک کوشا در سراسر ایران دارای نصب، فروش و خدمات صندلی پله رو مستقیم ، صندلی پله رو چرخشی و دیگر تجهیزات مناسب سازی مانند بالابر پله رو ویلچربر، جرثقیل بیمار و ...می باشد. برای ارتباط با شرکت و ثبت سفارش صندلی پله پیمای همیار می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
امیری06 بهمن 1402, 16:59

سلام، پله بالابر برای طبقه سوم حدودا ۴۰تاپله با سه تاپاگرد جواب میده؟ .

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا10 بهمن 1402, 13:11

سلام روز شما بخیر بله پله رو پیچشی همیار هیچ گونه محدودیتی در تعداد طبقات ندارد.

Comment author
محمد28 دی 1402, 11:45

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.خونه من طبقه اوله،و14تاپله میخوره که درپله هفتم گردش میخوره.شهرقائمشهر

Comment author
ابراهیم بانی23 دی 1402, 12:23

سلام در ارومیه نمایندگی دارین؟

Comment author
سهیلا خورسند22 دی 1402, 15:53

سلام وقت بخیر آپارتمان ما چهار طبقه ی دو واحدی است ولی متاسفانه همسایه ها موافق نصب ابالابر پله گردشی نیستند ما ط سوم هستیم فقط می خواهیم برای خودمون نصب کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید . تشکر

Comment author
حبیب رحمت پور21 دی 1402, 20:11

سلام، پله برقی مستقیم ۱۲متر قیمت.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا10 بهمن 1402, 15:50

سلام. وقت شما بخیر. برای اطلاع از قیمت دقیق پله روی همیار می بایستی لوکیشن محل نصب، تعداد پاگرد و ... در نظر گرفته شوند. به همین منظور حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
محمدرضا20 دی 1402, 10:20

سلام، درخواست بازدید از محل جهت امکان سنجی و ارائه قیمت دارم.

Comment author
اسحق عنایتی11 دی 1402, 19:13

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله همیار رو دارم. ساختمان دارای دوطبقه و4پاگرد دارد

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 12:55

سلام و درود. شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
کریمی06 دی 1402, 19:52

سلام وقت بخیر.بالابر ایستاده برای ساختمان ۱ طبقه به صورت ۱۲ پله ای مستقیم به چه صورت هست و قیمت مناسب چه مدلی هست

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 13:33

سلام و درود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پله روی همیار حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
اسحق عناینی05 دی 1402, 18:42

سلام، ساکن بیرجندهستم درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.

Comment author
محمود شاه کرمی30 آذر 1402, 15:13

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو ( مستقیم یا بدون گردش)دارم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 13:12

سلام؛ وقت شما بخیر. شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در خصوص بالابر پله همیار راهنمایی تون می کنند.

Comment author
وحید ظروفی26 آذر 1402, 19:52

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.مدل چرخشی،ارتفاع 5متر و 3چرخش

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 13:41

سلام و درود. برای مشاوره حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
یلداامیدی20 آذر 1402, 19:58

سلام، من حدود ۴ سال پیش ویلچر پله رو ریلی ازتون خریداری کردم.و یکی از ریل هاش به لبه پله گیر کرد و در رفته. میخواستم ببینم درستش میکنید؟ و اینکه خودتون خریدارش هستید؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 14:12

سلام روز بخیر بله اگر دستگاه از شرکت ما تهیه شده باشد شامل خدمات پس از فروش میباشد. لطفا با شماره تماس کارخانه تماس حاصل فرمایید. 021-91003555

Comment author
مرتضی19 آذر 1402, 09:41

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.شما در همدان نمایندگی دارید برای طبقه سوم‌‌ حدودا چقدر زمان می‌بره رفت یا برگشت ‌‌

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 14:04

سلام و ادب بله؛ ما در سراسر ایران نصب، فروش و خدمات داریم. سرعت بالابر پله همیار مطابق استانداردهای جهانی و برابر با 0.15 متر بر ثانیه تنظیم شده است. یک ساختمان سه طبقه با شش مسیر راه پله نهایتا سه دقیقه طول می کشد تا به انتهای مسیر برسید.

Comment author
میترا جوهری18 آذر 1402, 21:52

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو برای شهرستان بهبهان.برای ۲۰ پله مستقیم را دارم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 14:18

سلام. روز شما بخیر. برای اخذ مشاوره در خصوص بالابر پله همیار حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
تقی نظریان15 آذر 1402, 00:08

باعرض سلام وخسته نباشید..بالابرازهمکف تابالاپشت بوم چند درمیاد چون جای آسانسورنداره باید۴تانیمچرخشی بخوره..ممکنه حضوری همکاران شما تشریف بیارن؟؟ متشکرم ازشما

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:00

سلام و درود؛ ممنونم، سلامت باشید. قیمت پله رو همیار بسته به لوکیشن محل نصب، تعداد پاگرد و ... متغیر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصول می بایستی شرایط راه پله حتما لحاظ و قیمت محاسبه شود. با توجه به اینکه شرکت همیار مکانیک کوشا در سراسر ایران دارای نصب، فروش و خدمات است، در نتیجه پس از ثبت سفارش، مراجعه به محل و نصب دستگاه با متخصصان ما خواهد بود.

Comment author
محمد حسین رضایی12 آذر 1402, 12:12

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.طبقه چهارم هستیم و ۶یا هفت بار باید بگرده می خواهم ببینم حدودا قیمت چند؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 14:26

سلام و درود. برای اخذ مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق در خصوص بالابر پله چرخشی همیار لطفا با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 02191003555

Comment author
آوا پورنادر07 آذر 1402, 12:46

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. ساختمان ۳ طبقه

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:11

سلام وقت شما بخیر برای ارتباط با کارشناسان ما و اخذ مشاوره حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
حمیدرضاایرانمنش28 آبان 1402, 13:13

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابرچرخشی را دارم،راه پله من دومسیدارد ویک پاگرد.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:16

سلام و درود. برای اخذ مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
خلیل احمدی22 آبان 1402, 20:28

س، دسرخواس۴۵ پله داریم ت مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:25

سلام و درود. برای اخذ مشاوره تخصصی در خصوص بالابر پله چرخشی همیار حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 02191003555

Comment author
علیرضا کریمی20 آبان 1402, 05:55

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. ضمنا محل سکونت شاهرود استان سمنان می‌باشد آیا نمایندگی در شهرستان ما دارید؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:34

سلام و درود. بله؛ شرکت همیار مکانیک کوشا در سراسر ایران دارای نصب، فروش و خدمات می باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی رایگان حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
رسول شکیبا15 آبان 1402, 21:47

سلام،مشهدهستم منزل طبقه دوم روی پیلوت درب خونه میشه پاگردسوم حدودقیمت چندمیشه؟ ورسیدن چنددقیقه طول میکشه؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:42

سلام و درود شما به واحد طراحی و فروش مجموعه ارجاع داده شدید. کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
سید احمد مهدوی15 آبان 1402, 20:18

پله پیما بصورت کفی ، 14 پله مستقیم می‌باشد . واقع در کردان کرج

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:46

سلام. روز بخیر شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در خصوص پله روی همیار راهنمایی تون می کنند.

Comment author
وجیهه محمدی15 آبان 1402, 10:41

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.ساختمان ۴طبقه قدیمی نصب بالابرچرخشی نیاز دارد؟ مبلغ هزینه چقدر است ؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:54

سلام وقت شما بخیر برای اخذ مشاوره تخصصی رایگان در خصوص بالابر پله روی همیار و محاسبه قیمت دقیق با توجه به راه پله شما حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
مرتضی محمدی13 آبان 1402, 18:08

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.در سه طبقه طبقه اول ده پله مستقیم دو طبقه بعدی با پا کرد می‌باشد از همدان مزاحم شدم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 15:59

سلام وقت شما بخیر لطفا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
مریم حسینی13 آبان 1402, 01:11

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. فضای پله بصورت چسبیده به در ورودی است و عرض پله ها حدو نود سانت ، البته دو طرف پله فضای بسته میباشد.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 16:14

سلام و درود. شماره تماس شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شد. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
مهسا نیک فال اصل12 آبان 1402, 12:06

سلام وقتتون بخیر خونه ما ۳طبقه است هر طبقه ۱۵ پله . البته ارتفاع پله های ما کمه . چون از خونه ها پیش ساخته است . می خواستم هزینه بدون . از نفر بر ها می خواستم . اونایی که بدون صندل هستند

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 16:25

سلام. روز بخیر لطفا با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
سهیل اسدی09 آبان 1402, 13:23

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم، طول راه پله ۸.۲ متر و تعداد پله ها ۴۷عدد هست.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا11 بهمن 1402, 16:36

سلام و درود لطفا با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
مهدی اکبری07 آبان 1402, 18:13

سلام ما به پله پیما داریم اما چند روز میشه خراب شده آیا شما سرویس هم دارین آدرس ما تهران ستارخان

Comment author
حسن صفاری06 آبان 1402, 05:24

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.وبازدیدازمحل پله هاچون ۶واحداست ۴۳ پله طبقه سم هستم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 09:47

سلام و درود. شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در خصوص بالابر همیار راهنمایی تون می کنند.

Comment author
برزان سعیدی05 آبان 1402, 12:05

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.برای ساختمان چهار طبقه وقیمت کلاچن تمام میشود

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 09:56

سلام و درود قیمت بالابر پله همیار بر حسب لوکیشن محل نصب، تعداد پاگرد و ... متغیر می باشد.برای محاسبه قیمت دقیق و مشاوره می توانید با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

Comment author
فرزاد صالحی04 آبان 1402, 16:20

سلام ما یه دفتر مهندسی در اراک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار داریم سه نفر مهندس با تجربه هستیم . امکان اعطای نمایندگی در اراک یا استان مرکز وجود داره ؟ با چه شرایطی ؟ ممنون میشم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 10:04

سلام. روز بخیر برای اخذ اطلاعات در این خصوص و ارتباط با ما لطفا با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
رضا ارمان مقدم03 آبان 1402, 22:47

سلام وقت بخیر برای یک ساختمان سه طبقه پله چرخشی بالابر میخواستم و میخوام بدونم چه شرایطی دارد ممنون

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 10:11

سلام. وقت شما بخیر برای سفارش بالابر پله چرخشی حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
محمد رضا رافت03 آبان 1402, 22:46

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم در اصفهان براي مادرم كه در طبقه چهارم زندگي ميكنند.

Comment author
ابوالفضل غلامی03 آبان 1402, 01:15

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.سلام می خوام قیمت بدونم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 10:40

سلام و درود برای اخذ مشاوره رایگان و محاسبه قیمت دقیق پله روی همسار با توجه به لوکیشن و راه پله شما حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
وحید فاتحی02 آبان 1402, 17:50

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. برای دو سری پله: ۱. ۹پله بطول ۲۷۵سانتی متر ۲.‌۷پله بطول ۲۲۵سانتی متر

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 10:49

سلام. وقت شما بخیر شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
مریم السادات غایبی02 آبان 1402, 05:52

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.لطفا بعدازظهر تماس بگیرید . تشکر

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 11:41

سلام وقت شما بخیر شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
سید علی علوی02 آبان 1402, 01:23

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. میخواستم ببینم بالا بر پله برای یک طبقه داخل منزل چقدر هزینه داره؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 11:43

سلام و درود قیمت بالابر پله بسته به لوکیشن محل نصب، تعداد پاگرد و ... متغیر می باشد. برای مشاوره رایگان و محاسبه قیمت دقیق توسط واحد طراحی و فروش حتما با شماره تلفن شرکت تماس حاصل فرمائید.

Comment author
مریم داوری01 آبان 1402, 08:51

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. طبقه دو روی پیلوت هستیم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 11:48

سلام و درود برای اخذ مشاوره حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
عای حری01 آبان 1402, 00:27

سلام، لطفا قیمت بالابر غیر مستقیم برای ۳ طبقه۵۰ پله رو لطف کنید مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 11:57

سلام و درود بقیمت بالابر گردشی همیار بر اساس لوکیشن محل نصب، تعداد پاگرد و ... محاسبه می شود. برای اخذ مشاوره رایگان و محاسبه قیمت توسط واحد طراحی و فروش حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
محسن تقی زاده30 مهر 1402, 13:47

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. خونه طبقه سوم روی پیلوت هستش تعداد پله ها ۴۳عدد قیمت میخواستم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:02

سلام و درود شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
جابر محمودی فرد30 مهر 1402, 10:30

سلام، درخوست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. ۱۵تاپله داخل منزل حالت دوبلکس قیمت بانصب چند؟؟؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:04

سلام و درود برای اخذ مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق بالابر پله چرخشی همیار، حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

Comment author
محمود يافتيان30 مهر 1402, 08:07

سلام، درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم سلام يك واحد دوطبقه دارم در لواسان قيمت چند آيا كارشناس مياد بازديد وطرح بده

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:10

سلام و درود برای اخذ مشاوره و اطلاعات بیشتر حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
حجت مرساقیان30 مهر 1402, 03:39

سلام لطفا بفرمایین قیمت بالابر پله گردشی ،برای یک طبقه،که ۱۵ پله دارد،که در وسطش گردش وجود دارد،چقدره؟ ممنونم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:12

سلام و درود شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
فرزانه آقاجانی29 مهر 1402, 21:09

سلام و درود/ من پله منحنی دارم. در هر طبقه 17 تا پله میخوره- میخوام بدونم برای هر طبقه چند در میاد؟ دو سری هست یعنی 34 پله- و اینکه داخل خانه هست

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:15

سلام وقت شما بخبر شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
عبدالکریم محنت کش29 مهر 1402, 14:56

سلام،با عرض سلام و خسته نباشید درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم. با همین شماره از واتساپ به من پیام دهید ممنون

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:18

سلام و درود شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در واتساپ به شما پیام میدن و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
مدینه اسماعیلی20 مهر 1402, 22:09

سلام،لطفا قیمت بالابر در حدود ۳۵ پله درخواست مشاوره در خصوص بالابر پله رو دارم.

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:24

سلام و درود شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در اسرع وقت باهاتون تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
احمدی30 خرداد 1402, 11:44

سلام اصفهان نماینده دارید؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:38

سلام بله ما در سراسر ایران نصب، فروش و خدمات داریم.

Comment author
محبوبه عزیزی15 خرداد 1402, 17:01

قبل از عمل زانو باید از قیمتهای شما باخبر بشوم

Comment author
سالاری15 اردیبهشت 1402, 18:39

با سلام لطفا فیلم حرکت بالابر نفربر در حالت چرخشی رو بذارین

Comment author
رضاباقری قورتلار27 فروردین 1402, 03:16

من ساختمان چهارطبقه۴۲پله دارد.هزینه ممنون

Comment author
علی کلوشانی16 فروردین 1402, 12:44

از اصفهان تماس میگیرم از خانه ما هم دیدن کنید و قیمت آن را برایمان بگوئید البته که بالا بر پله را میخواهم

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:31

سلام وقت شما بخیر شما به واحد طراحی و فروش ارجاع داده شدید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و راهنمایی تون می کنند.

Comment author
شهرام15 اسفند 1401, 11:00

محصول را خریداری کردم و بیسار راضی هستم. ممنون بابت کیفیت محصولتون

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:35

سلام سپاس از همراهی شما دوست عزیز. باعث افتخاره نظرتون.

Comment author
ساحل18 دی 1401, 14:24

برای کیش هم نصب دارین؟اگر نصب دارین شماره نمایندگی کیش رو لطف کنید ممنون

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:48

سلام وقت شما بخیر بله؛ ما در سراسر ایران نصب، فروش و خدمات داریم. برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

Comment author
سجاد حیدری18 دی 1401, 14:17

برای پله های چوبی هم میشه از پله رو استفاده کرد؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:49

سلام و درود بله

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

بالابر خانگی (هوم لیفت) | انواع بالابر خانگی + لیست قیمت
بالابر خانگی

مقایسه انواع بالابر خانگی | باید ها و نباید های نصب بالابر خانگی + لیست قیمت

قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر + معرفی کامل و مزایا
بالابر پله رو مدل ویلچربر

قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر | جهت مشاهده قیمت، مشخصات، کاربرد و مزایا بالابر پله رو مدل ویلچر بر وارد سایت شوید.

قیمت و خرید عمود بالابر | جک معلول + ویژگی‌ها و مشخصات
عمود بالابر

دستگاه عمود بالابر بهترین گزینه برای جابه جایی افراد دارای ویلچر است برای آشنایی با قیمت، ویژگی ها و مشخصات عمود بالابر و خرید آن کلیک کنید.