بالابر خانگی

.

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

پنج سال خدمات پس از فروش

 

هوم لیفت کابین شیشه ای

هوم لیفت کابین شیشه ای

یک طبقه

قیمت 500 الی 550 میلیون تومان

هر طبقه اضافه 100 میلیون تومان 

قیمت بالابر خانگی محفظه شیشه ای

قیمت بالابر خانگی محفظه شیشه ای

یک طبقه

550 الی 600 میلیون تومان

هر طبقه اضافه 100 تومان

قیمت بالابر خانگی بدون کابین

قیمت بالابر خانگی بدون کابین

یک طبقه

تا ارتفاع 4 متر

200 الی 250 میلیون تومان

 

قیمت بالابر هیدرولیک با کابین

قیمت بالابر هیدرولیک با کابین

یک طبقه

دو ایستگاه توقف

250 الی 350


دو طبقه

سه ایستگاه توقف

350 الی 450

 قیمت بالابر هیدرولیک بدون کابین

قیمت بالابر هیدرولیک بدون کابین

یک طبقه

دو ایستگاه توقف

100 الی 150 میلیون تومان


دو طبقه

سه ایستگاه توقف

150 الی 200 میلیون تومان


بالابر خانگی؛ کارایی و زیبایی منحصربه‌فرد

در بسیاری از آپارتمان‌های زیر 4 طبقه فضای کافی برای نصب آسانسورهای رایج با سیستم‌های تراول کابل، وزنه‌ها و اتاق موتورخانه آسانسور و موارد دیگر وجود ندارد. همچنین نصب این آسانسورها برای ویلاهای دوبلکس و تریبلکس و خانه‌های ویلایی رایج نیست. در این موارد برای جابه‌جایی افراد و اشیا بین طبقات می‌توان از انواع بالابر خانگی یا هوم لیفت استفاده کرد. ما در همیار مکانیک کوشا امکان خرید تجهیزات هوم لیفت را ایجاد کرده‌ایم و خدمات نصب و اجرای آن‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

بالابر خانگی

بالابر خانگی تنوع بالایی از نظر سیستم و نیروی محرکه دارد

شاید شما هم در برخی از پاساژها و مراکز تجاری مدرن، مدل‌هایی ازآسانسور را دیده باشید که تنها دارای دو تا چهار ایستگاه هستند و سرعت کمتری نسبت به آسانسورهای سنتی دارند. با این حال از نظر زیبایی کاملا منحصربه‌فرد هستند. این آسانسورها با نام بالابر خانگی یا هوم لیفت (Home lift) نیز شناخته می‌شوند و همان‌طور که گفته شد هم در منازل و هم در برخی از مجموعه‌های تجاری با تعداد طبقات کم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از بالابر از نظر سیستم به چندین گروه تقسیم می‌شود. مدل هیدرولیک این بالابرها کاربرد زیادی دارد و هم می‌تواند مخصوص جابه‌جایی فرد و هم مخصوص جابه‌جایی اشیا باشد. در مقابل بالابر خانگی پنوماتیک عموما فقط برای جابه‌جایی افراد به کار می‌‍رود.

بالابر خانگی یا هوم لیفت چیست؟

بالابرهای خانگی دارای کاربردهای متعدد صنعتی، فروشگاهی و بیمارستانی هستند. با این حال این بالابرها در محیط منازل نیز کاربرد دارند. معمولا این مدل از بالابرها  شباهت بالایی به آسانسورهای رایج دارند. با این تفاوت که سرعت حرکت آن‌ها کندتر است و همچنین نیاز به فضای بسیار کمتری برای تجهیزات دارند. از این آسانسورها برای جابه‌جایی افراد بین طبقات استفاده می‌شود.

هوم لیفت چگونه کار می‌کند؟

اساس کار بالابرهای خانگی، میتواند به چند گروه بالابر پنوماتیک، بالابر هیدرولیک، بالابر کششی و بالابر های دنده شانه ای تقسیم بندی نمود.

بالابر خانگی هیدرولیک

 سیستم هیدرولیک نوعی از سیستم انتقال نیرو است که از آن از قدرت سیالات در حالت فشرده برای انتقال نیرو استفاده می‌شود. این سیستم‌ها دارای اجزای مختلفی مانند پیستون، سیلندر، پمپ، مدارها و ... می‌باشند. در اکثر مدل‌های بالابرهای هیدرولیک یک سیال که معمولا یکی از انواع روغن‌های معدنی است، با فشار پمپ به داخل سیلندر منتقل می‌شود. در داخل سیلندر نیز پیستون قرار دارد و به این ترتیب، نیرو به بخشی دیگر منتقل می‌شود. از این نوع بالابر ها معمولا در محیط های صنعتی به واسطه هزینه کم تر در اجرا استفاده میشود و کاربرد اصلی آن جا به جایی بار و تجهیزات است، از معایب بالابرهای هیدرولیک، نیاز به فضای پمپ هیدرولیک و ایجاد اشکال در سیستم پیستونی میباشد که به به موجب آن مواردی نظیر نشتی روغن هیدرولیک و ظاهر نامناسب در منازل را به همراه دارد.

بالابر خانگی هیدرولیک

 

بالابر خانگی پنوماتیک

نوعی دیگر از بالابر های خانگی مدل پنوماتیک آن است که معمولا به صورت ظاهر کپسولی شکل ارائه میگردد. به بالابر های پنوماتیک، بالابر وکیوم نیز می گویند. دلیل انتخاب این نام این است شما در یک کابین بسته به کمک جریان هوا در یک محفظه ایزوله جا به جا میشوید.

ظرفیت جا به جایی این مدل بالابرها معمولا تک نفره بوده و به علت اینکه فضای بسیار کمی را اشغال میکند میتواند در محیط هایی که به صورت غیر معمول کمبود فضا داریم گزینه مناسبی باشد. از معایب مدل های پنوماتیک خطرات مربوط به اجرای نادرست و غیر استاندارد آن است چرا که در صورت نصب غیر اصولی و یا خطای نصاب به سادگی امکان تخلیه محفظه هوا و سقوط کابین میسر است.

بالابر خانگی پنوماتیک

 

بالابر خانگی پنوماتیک چیست؟

هوم لیفت پنوماتیک یکی از زیباترین انواع بالابر خانگی است که از یک سیستم مدرن و جالب توجه بهره می‌برد. در این نوع از بالابرها آن‌چه باعث حرکت کابین روبه بالا می‌شود، نیروی هوا است. از این بالابر نیز می‌توان برای جابه‌جایی افراد بین طبقات در منازل مسکونی 4 طبقه به پایین استفاده کرد. در واقع از نظر کاربرد، این هوم لیفت با بالابر هیدرولیک تفاوت چندانی ندارد اما ممکن است سرعت آن بیشتر باشد.

بالابر خانگی پنوماتیک

بالابر پنوماتیک چگونه کار می‌کند؟

بالابر خانگی پنوماتیک دارای سیستم محرکه پنوماتیک است. در این سیستم به‌طور معمول هوا از اطراف سیستم مکیده می‌شود و از نیروی هوای فشرده برای ایجاد حرکت استفاده می‌شود. این سیستم قابلیت جابه‌جایی کابین در محور عمودی بین طبقات را ایجاد می‌کند.

برای ایجاد این سیستم یک محیط بسته استوانه‌ای برای حرکت کابین ایجاد می‌شود و معمولا کابین در این بالابرها به کابین کواکسیال شهرت دارد. هوای از طریق توربین‌ها به فضای زیر کابین تزریق می‌شود. افزایش فشار در زیر کابین، کابین را به سمت بالا هل می‌دهد. بنابراین کابین به سمت طبقه بالاتر حرکت می‌کند. بعد از رسیدن به طبقه مورد نظر، کابین به شاسی محفظه استوانه‌ای شکل قفل می‌شود و سپس درها باز می‌شوند و افراد می‌توانند سوار کابین شده و یا از آن خارج شوند.

 

برای پایین آمدن کابین، سیستم به‌طور معکوس عمل می‌کند. این یعنی هوا از سیستم خارج می‌شود تا فشار هوای زیر کابین کاهش پیدا کند. البته مدلی از این سیستم نیز وجود دارد که از سمت بالا کار می‌کند. این یعنی برای بالارفتن کابین، هوا از بخش بالای کابین مکیده می‌شود. بنابراین این بار، آنچه باعث بالا رفتن کابین می‌شود، فشار بسیار کم هوا (نیروی خلاء) در بالای کابین و فشار بیشتر هوا در زیر کابین است.

ویژگی‌های بالابر خانگی پنوماتیک

برای اجرای یک بالابر پنوماتیک در محیط منزل باید فضایی استوانه‌ای شکل را برای آن در نظر گرفت که بین طبقات قرار می‌گیرد. این فضا یک مسیر سیلندری استوانه‌ای است که اجازه می‌دهد کابین در درون آن بین طبقات حرکت کند. این شکل از طراحی همچنین برای ایزوله‌سازی فضای شفت است تا هوای فشرده در داخل آن تزریق شود و به بیرون درز نکند.

 

سرعت کابین در داخل این سیلندر معمولا چیزی در حدود 0.15 متر بر ثانیه است. همچنین از برق تک فاز برای راه‌اندازی سیستم می‌توان استفاده کرد و لزوما نیازی به برق سه فاز ندارند. از سوی دیگر مصرف برق در این بالابرها بسیار کمتر از آسانسورهای کششی است.

استفاده از ورق‌های پلی کربنات شفاف در این بالابرها باعث ایجاد فضایی شیشه‌ای در طول مسیر می‌شود و شما می‌توانید حرکت کابین را در طول این فضا مشاهده کنید که عامل بسیار مهمی در افزایش زیبایی فضای ساختمان است. به‌همین‌دلیل نیز از این بالابرها در خانه‌های لوکس و اعیانی و حتی برخی هتل‌ها و مراکز تجاری لوکس و مدرن استفاده می‌شود.

 

بالابر خانگی کششی

عملکرد بالابر خانگی کششی بسیار شبیه به آسانسور های معمول در ساختمان های میباشد. به این صورت که بالابر یک محفظه موتور و درام در انتهای مسیر دارد که کابین توسط سیم بکسل به کمک موتور به سمت بالا کشیده میشود. از مزایای این مدل بالابر ایمنی مناسب و استهلاک کم تر نسبت به مدل بالابر هیدرولیک میباشد اما از معایب بالابر خانگی کششی فضای اشغالی زیاد آن میباشد.

برای نصب و اجرای بالابر کششی فضای ریل ها و سیستم موتور و درام به نسبت انواع دیگر بالابر خانگی بیشتر بوده و امکان نصب در بسیاری از پروژه ها را ندارد. مشابه بالابر های هیدرولیکی، از بالابر خانگی کششی نیز میتوان در پروژه های صنعتی استفاده نمود.

بالابر خانگی دنده شانه

از ترکیب مزایای مختلف انواع بالابر خانگی میتوان در نهایت به طراحی و تولید بالابر دنده شانه ای اشاره نمود. به عنوان مثال استهلاک کم مشابه بالابر خانگی کششی، هزینه مناسب همانند بالابر خانگی هیدرولیک و فضای اشغالی کم همانند هوم لیفت پنوماتیک از مزایای مدل های دنده شانه ای است.

این سیستم هم مشابه انواع بالابر خانگی کششی از یک موتور الکتریکی بهره میبرد که به واسطه ارتباط چرخ دنده و دنده شانه کنترل و کابین جا به جا میشود. در صورت طراحی و تولید اصولی این سیستم میتواند فضای بسیار کمی را اشغال کرده و در اکثر پروژه های هوم لیفت قابل اجرا باشد.

مزایای استفاده از بالابر خانگی

بدون شک برای ساختمان‌هایی با متراژ پایین، ساختمان‌های قدیمی و ویلاها و خانه‌های دوبلکس و تربلکس، خرید بالابر خانگی انتخابی ایده‌آل است. جالب است بدانید آسانسور خانگی می‌توانند برای جابه‌جایی افراد و اشیا بین دو تا چهار طبقه مناسب باشند. اما برای طبقات بیشتر باید به‌دنبال گزینه‌های دیگری باشید. در ضمن این مدل از آسانسورها تنوع بسیار بالایی از نظر نوع کابین و محفظه دارند و به عنوان مثال با کابین آسانسور تمام شیشه ای یا بالابر شیشه ای نیز شناخته شده اند. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از این نوع آسانسورها آشنا می‌شوید.

اشغال فضای کم نسبت به آسانسورهای سنتی

بالابرهای خانگی را می‌توان در ابعاد سفارشی تولید کرد. شما می‌توانید کابین هوم لیفت را مطابق با میزان فضای موجود سفارشی‌سازی کنید. از سوی دیگر حتی امکان نصب این آسانسور در یک محوطه بیرونی ساختمان مانند مقابل بالکن‌ها وجود دارد. همچنین این تجهیزات دیگر نیازی به فضاهای بزرگ برای تجهیزات کنترلی، وزنه‌ها و غیره مانند اتاق آسانسور و چاله‌های عمیق آسانسور ندارند.

کاهش هزینه‌های مصرف انرژی

برق آسانسور در آسانسورهای سنتی از نوع 20 تا 30 آمپر است و هزینه‌های زیادی را به ساکنان تحمیل می‌کند. البته میزان مصرف برق در این آسانسورها به مواردی مانند تعداد طبقات، وزن کابین و افراد، میزان استفاده از آسانسور، مصرف سیستم خنک کننده و ... بستگی دارد. با این حال هوم لیفت های خانگی میزان مصرف برق کمتری نسبت به آسانسورهای رایج دارند.

زیبایی آسانسورهای خانگی

دست طراحان در سفارشی‌سازی کابین و حتی فضای بیرونی و شاسی آسانسورهای خانگی باز است و به‌طور معمول، هوم لیفت‌ ها از ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به آسانسورهای رایج برخوردار هستند. همچنین در اکثر موارد تمامی محیط و وجوه این بالابرها از بیرون قابل مشاهده می‌باشند و حالت توکار ندارند. این مساله باعث شده است که طراحان بتوانند متناسب با دکوراسیون محیط، از طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مختلف برای طراحی و زیباسازی این تجهیزات استفاده کنند.

امکان اجرای بالابر در فضای بین پله‌ها

در بسیاری از خانه‌ها در بخش میانی پله‌ها فضایی خالی وجود دارد که می‌توان از آن برای اجرای بالابر استفاده کرد. این فضا با نام چشمی پله نیز شناخته می‌شود. در حالی که شما نمی‌توانید آسانسورهای رایج را در این فضا اجرا کنید.

امکان در نظر گرفتن درب اتوماتیک برای بالابر خانگی

در مواردی که فضای موجود برای اجرای بالابر به مقدار کافی باشد، این امکان وجود دارد که درب‌های اتوماتیک را نیز برای این نوع از بالابرها نصب کنید. این درب‌ها می‌توانند از انواع سانترال و تلسکوپی باشند و علاوه‌بر ایمنی بیشتر، زیبایی محیط را نیز افزایش می‌دهند.

دیگر خبری از اتاق موتورخانه نیست

همان‌طور که گفتیم در بالابر خانگی دیگر به فضایی به نام اتاق موتورخانه آسانسور وجود ندارد. در مقابل تمامی تجهیزات این سیستم در پایین‌ترین ایستگاه در کنار شاسی آسانسور نصب می‌شوند. در حالی که سیستم کششی رایج در ساختمان‌ها به فضای بزرگی برای اتاق موتورخانه و تجهیزات کنترلی نیاز دارند.

 بالابر خانگی

آسانسور خانگی چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات هوم لیفت خانگی بستگی به شرکت تولید کننده تجهیزات، نوع تجهیزات و قطعات، نیازهای ساختمان، ویژگی‌های طراحی و بسیاری از موارد دیگر دارد همچنین نوع بالابر هم میتواند در مشخصات فنی و اصطلاحات رایج تاثیر گذار باشد

به عنوان مثال در انواع بالابر خانگی موجود مدل های بالابر هیدرولیکی از نظر تجهیزات و مشخصات نسبت به بالابر پنوماتیکی بسیار متفاوت هستند.

با این حال این بالابرها معمولا بر اساس مدل خود و ابعاد کابین از توانایی جابه‌جایی 1 تا 3 نفر و تحمل وزن بین 100 تا 225 کیلوگرم برخوردار هستند. تعداد توقفگاه نیز در این تجهیزات بین 2 تا 4 ایستگاه است. میزان سرعت آن‌ها نیز معمولا در بازه 0.08 تا 0.3 متر بر ثانیه قرار می‌گیرد.

تنوع بالا در ویژگی‌های کابین در هوم لیفت خانگی

کابین‌ها نیز در هوم لیفت خانگی از تنوع بسیار بالایی با امکان شخصی‌سازی برخوردار هستند. برای مثال می‌توان از ورق‌های فایبرگلاس شفاف یا شیشه در اطراف کابین استفاده کرد و کابین نیز می‌تواند از نوع کابین کامل یا انواع دیگر باشد. همچنین برخی مدل‌ها دارای درب لولایی در طبقات هستند و برخی دیگر از درب‌های اتوماتیک برخوردار می‌باشند. مدل دیگر کابین‌ها نیز مدل بدون کابین یا پلتفرم هستند. در واقع آن‌ها معمولا دارای یک حفاظ جان‌پناه با ارتفاعی در حدود 100 سانتی‌متر می‌باشند.

انواع بالابر خانگی از نظر سرعت

آسانسور خانگی از نظر سرعت معمولا به دو گروه تک سرعته و دو سرعته تقسیم می‌شوند. این ویژگی‌ها نیز به تفاوت‌های این بالابرها در سیستم بالابر هیدرولیک، تابلو فرمان و شیرهای هیدرولیک و در مدل دنده شانه ای به توان موتور و گیربکس بستگی دارد. مدل تک سرعته دارای یک سرعت است و مدل دو سرعته می‌تواند دارای دو سرعت در کارکرد باشد.

ابعاد کابین بالابر خانگی

ابعاد بالابر خانگی به مواردی مانند نیازهای محیط نصب و توانایی‌ها و محدودیت‌های شرکت تولید کننده و تجهیزات سیستم بستگی دارد. ابعاد کابین در این بالابرها عموما بستگی به تعداد نفرات آن دارد. ابعاد رایج در کابین این بالابرها را با هم مرور می‌کنیم:

  • ابعاد کابین تک نفره: 50 در 70 الی 60 در 80 سانتی‌متر
  • ابعاد کابین دو نفره: 60 در 80  الی 80 در 100 سانتی‌متر
  • ابعاد کابین سه نفره: 80 در 100 الی 90 در 110 سانتی‌متر
  • ابعاد کابین چهار نفره: 90 در 110 سانتی متر به بالا

اجزای آسانسور خانگی

اجزای بالابر خانگی قطعات مختلفی هستند که شامل اجزای سیستم هیدرولیک، سیستم پنوماتیک، سیستم موتور و گیربکس، شاسی، کابین و ... می‌شوند. همچنین این بالابرها متناسب با شرکت تولید کننده و درخواست‌های کارفرمایان می‌توانند شامل اجزایی برای افزایش ایمنی نظیر پاراشوت باشند.

 

مراحل طراحی آسانسور خانگی

طراحی بالابر خانگی فرآیندی تخصصی است که باید توسط مجموعه‌های معتبر انجام شود. برای این منظور پیش از هر چیز، کارشناسان به محل نصب بالابر اعزام می‌شوند تا فضای مورد نظر بررسی شود و جانمایی‌ها نیز انجام شوند. همچنین متناسب با نیازهای فضا و درخواست‌های کارفرما میزان و نوع تجهیزات و متریال‌ها و مصالح ساخت تعیین می‌شوند.

دیگر مراحل طراحی هوم لیفت خانگی عبارتند از:

  • ایجاد نقشه‌ها برای اجرای بالابر
  • طراحی مشخصات فنی با تمامی جزئیات
  • تدوین مستندات

 

تعمیر و نگهداری بالابر خانگی

در زمان خرید بالابر خانگی شما باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که خدمات پس از خرید و خدمات سرویس و تعمیر تجهیزات را نیز ارائه دهد. زیرا این بالابرها دارای تجهیزات اختصاصی هستند و به تعمیرکاران متخصص نیاز دارند. البته مجموعه ارائه دهنده بالابر نیز به شما آموزش‌های لازم را برای نگهداری و بازرسی خواهد دارد. معمولا این بالابرها نیاز به بازرسی ایمنی ماهانه و تعویض سیال در برخی از موارد نیاز دارند.

کاتالوگ بالابر خانگی

فیلم‌های بالابر خانگی

سوالات متداول

بالابرهای خانگی دارای کاربردهای متعدد صنعتی، فروشگاهی و بیمارستانی هستند. با این حال این بالابرها در محیط منازل نیز کاربرد دارند. معمولا این مدل از بالابرها  شباهت بالایی به آسانسورهای رایج دارند. با این تفاوت که سرعت حرکت آن‌ها کندتر است و همچنین نیاز به فضای بسیار کمتری برای تجهیزات دارند. از این آسانسورها برای جابه‌جایی افراد بین طبقات استفاده می‌شود.

اساس کار بالابرهای خانگی، میتواند به چند گروه بالابر پنوماتیک، بالابر هیدرولیک، بالابر کششی و بالابر های دنده شانه ای تقسیم بندی نمود.

مشخصات هوم لیفت خانگی بستگی به شرکت تولید کننده تجهیزات، نوع تجهیزات و قطعات، نیازهای ساختمان، ویژگی‌های طراحی و بسیاری از موارد دیگر دارد همچنین نوع بالابر هم میتواند در مشخصات فنی و اصطلاحات رایج تاثیر گذار باشد به عنوان مثال در انواع بالابر خانگی موجود مدل های بالابر هیدرولیکی از نظر تجهیزات و مشخصات نسبت به بالابر پنوماتیکی بسیار متفاوت هستند. با این حال این بالابرها معمولا بر اساس مدل خود و ابعاد کابین از توانایی جابه‌جایی 1 تا 3 نفر و تحمل وزن بین 100 تا 225 کیلوگرم برخوردار هستند. تعداد توقفگاه نیز در این تجهیزات بین 2 تا 4 ایستگاه است. میزان سرعت آن‌ها نیز معمولا در بازه 0.08 تا 0.3 متر بر ثانیه قرار می‌گیرد.

بدون شک برای ساختمان‌هایی با متراژ پایین، ساختمان‌های قدیمی و ویلاها و خانه‌های دوبلکس و تربلکس، خرید بالابر خانگی انتخابی ایده‌آل است. جالب است بدانید آسانسور خانگی می‌توانند برای جابه‌جایی افراد و اشیا بین دو تا چهار طبقه مناسب باشند. اما برای طبقات بیشتر باید به‌دنبال گزینه‌های دیگری باشید. در ضمن این مدل از آسانسورها تنوع بسیار بالایی از نظر نوع کابین و محفظه دارند و به عنوان مثال با کابین آسانسور تمام شیشه ای یا بالابر شیشه ای نیز شناخته شده اند
Comment author
مریم سبحانی23 اسفند 1402, 07:17

سلام روز بخیر. قیمت آسانسور خانگی تون چنده؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا23 اسفند 1402, 07:22

سلام و درود؛ وقت شما هم بخیر. قیمت بالابر خانگی همیار بسته به لوکیشن محل نصب، ابعاد فضای محل نصب و ...متغیر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق و ارتباط با تیم فروش و طراحی همیار مکانیک کوشا حتما با شماره تلفن 02191003555 تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه قیمت دقیق رو محاسبه و خدمتتون اعلام کنند.

Comment author
امین محمدپور23 اسفند 1402, 05:25

سلام وقت بخیر. برای یزد هم نمایندگی دارید برای هوم لیفت یا بالابر خانگی؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا23 اسفند 1402, 07:19

سلام و درود. بله؛ ما در سراسر ایران نصب، فروش و خدمات بالابر پله، صندلی پله آسانسوری، پله پیما و بالابر خانگی (هوم لیفت) انجام می دهیم.

Comment author
رضا حاجی اسفندیاری22 اسفند 1402, 10:19

سلام وقت بخیر بالابر مسکونی برای ارتفاع 16 و 3 طبقه 3 ایستگاه میخواستم. ممنون میشم قیمت بفرمایید

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا22 اسفند 1402, 10:23

سلام و درود. قیمت ها بسته به پارامترهای مختلف متفاوت می باشند. برای اطلاع از قیمت دقیق و محاسبه قیمت حتما با شماره تلفن همیار مکانیک کوشا به شماره 02191003555 تماس حاصل فرمائید، کارشناسان ما در واحد طراحی و فروش شمارو راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

بالابر پله | قیمت و خرید بالا بر پله رو مستقیم و چرخشی

بالابر پله

خرید انواع بالابر پله گردشی و مستقیم به همراه خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به سراسر کشور

قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر + معرفی کامل و مزایا

بالابر پله رو مدل ویلچربر

قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر | جهت مشاهده قیمت، مشخصات، کاربرد و مزایا بالابر پله رو مدل ویلچر بر وارد سایت شوید.

قیمت و خرید عمود بالابر | جک معلول + ویژگی‌ها و مشخصات

عمود بالابر

دستگاه عمود بالابر بهترین گزینه برای جابه جایی افراد دارای ویلچر است برای آشنایی با قیمت، ویژگی ها و مشخصات عمود بالابر و خرید آن کلیک کنید.