صندلی سیار سرویس بهداشتی

35.000.000 تومان
SHM-TCL

صندلی سیار سرویس بهداشتی

قیمت و خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی | جهت مشاهده قیمت، ویژگی‌ها و مشخصات صندلی سیار سرویس بهداشتی وارد سایت شوید.

35.000.000 تومان

  • حمل و انتقال آسان بیمار و سالمندان به سرویس بهداشتی و حمام
  • قابلیت جداسازی آسان قطعات و انتقال به محیط دیگر
  • قابل شستشو، دارای رنگ کوره ای الکترو استاتیک
  • دارای دریچه و محفظه سرویس بهداشتی
  • قابلیت استفاده به عنوان ویلچر و بالابر سیار
  • تولید شده از آلیاژ فولادی و آلومینیومی در نسخه های سفارشی
  • دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای، ضد زنگ
  • قابلیت انتقال بیمار با وزن ۱۲۰ کیلوگرم
  • شارژ با برق شهری و باتری ۵ آمپری
  • شارژی و ریموت کنترل
  • دارای ریموت کنترل و نمایشگر شارژ
  • پوشش صندلی جداشونده و قابل شستشو
  • ابعاد: ۵۷ در ۹۰ سانتیمتر با ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر
  • دارای حداقل ارتفاع ۴۰ سانتیمتر در نشیمنگاه و حداکثر ۷۰ سانتیمتر (کورس ۳۰ سانتیمتری جک بالابر)

صندلی حمام
بالابر سرویس بهداشتی
بالابر توالت فرنگی
صندلی بالابر سرویس بهداشتی

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

هفت روز تضمین بازگشت کالا

پنج سال خدمات پس از فروش

آشنایی با صندلی سیار سرویس بهداشتی

بسیاری از بیماران و سالمندان نمی‌توانند به‌راحتی و بدون کمک پرستار از سرویس بهداشتی استفاده کنند. چرا که نشست‌وبرخاست روی سرویس بهداشتی فرنگی برای برخی از آن‌ها بسیار دشوار و برای برخی دیگر تقریبا غیرممکن است. صندلی سیار سرویس بهداشتی محصولی می‌باشد که سالمندان و بیماران با استفاده از آن می‌توانند به‌آسانی از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنند. همچنین می‌توان در زیر کفی این محصول ظرف مخصوص سرویس بهداشتی را نصب کرد تا بیماران و سالمندان بتوانند از این صندلی به‌عنوان سرویس بهداشتی استفاده کنند. برای آشنایی با مزایا، ویژگی‌ها و کاربردهای این محصول توان‌بخشی کاربردی و خرید آن از همیار مکانیک کوشا همراه ما باشید.

مزایای خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی

استفاده از سرویس بهداشتی در محیط‌های مختلف، از دغدغه‌های اصلی بیماران و سالمندان است. به همین خاطر بسیاری از این افراد باید در تخت یا محل استراحت خود اجابت مزاج کنند که این امر مشکلات بسیار زیادی از نظر بهداشتی دارد. درصورتی‌که با خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی بیماران و سالمندان می‌توانند به‌آسانی به سرویس بهداشتی بروند و اجابت مزاج کنند.

خرید این محصول مزایای زیادی مانند قابل حمل بودن، حمل آسان بیماران و سالمندان به سرویس بهداشتی و حمام دارد. اگر می‌خواهید بیمار یا سالمند شما به‌راحتی از سرویس بهداشتی استفاده کند، می‌توانید این محصول کاربردی و کارآمد را از همیار مکانیک کوشا با یک سال گارانتی معتبر خریداری کنید. با مهم‌ترین مزایای خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی آشنا می‌شویم.

حمل آسان بیماران و سالمندان به سرویس‌های بهداشتی و حمام

اصلی‌ترین مزیت خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی، آسان شدن حمل بیماران و سالمندان به سرویس‌های بهداشتی و حمام است. چرا که این افراد نمی‌توانند با پای خود به سرویس بهداشتی یا حمام بروند و به یک وسیله کمکی نیاز دارند. درصورتی‌که ویلچرها و دیگر تجهیزات، کارایی مناسبی در سرویس‌های بهداشتی ندارند و بیماران و سالمندان باید از روی ویلچر به سرویس بهداشتی فرنگی جابه‌جا شوند که امر برای آن‌ها بسیار دشوار و طاقت‌فرسا است. صندلی سیار سرویس بهداشتی به افراد کمک می‌کنند تا به‌آسانی و بدون نیاز به کمک پرستار، از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنند یا در حمام خود را بشورند.

قابل حمل بودن

همان‌طور که از نام صندلی سیار سرویس بهداشتی مشخص است، این صندلی قابل حمل می‌باشد و می‌توان آن را به‌راحتی برای استفاده در محیط‌های دیگر حمل کرد. این محصول همیار مکانیک کوشا قابلیت جداسازی قطعات دارد و افراد می‌توانند به‌آسانی قطعات این محصول را از یکدیگر جدا کنند تا انتقال آن به محیط‌های دیگر آسان شود. باید اشاره کرد که وزن این محصول تنها 35 کیلوگرم است و تمام افراد می‌توانند آن را حمل کنند. اگر قابل حمل بودن صندلی سرویس بهداشتی برای شما اهمیت دارد، می‌توانید این محصول را از سایت همراه مکانیک کوشا با پنج سال خدمات پس از فروش خریداری کنید.

امکان شست‌وشوی کامل تمام قطعات

از آن‌جایی که از صندلی سیار سرویس بهداشتی در محیط‌های آلوده استفاده می‌شود و به شست‌وشوی مداوم نیاز دارد، افراد می‌توانند تمام قطعات این محصول را شست‌وشو دهند. باید اشاره کرد که یونیت برقی و قسمت‌های الکترونیکی این دستگاه قبل شست‌وشو نیستند و نمی‌توان آن‌ها را با آب شست.

امکان نصب محفظه سرویس بهداشتی روی کفی صندلی

در بسیاری از موارد، سرویس بهداشتی برای اجابت مزاج سالمندان و بیماران در دسترس نیست. به همین خاطر می‌توان یک محفظه مخصوص سرویس بهداشتی را روی کفی این محصول نصب کرد. این محفظه مانند کاسه‌های قابل حمل سرویس بهداشتی در بیمارستان‌ها است که در میان حفره کفی صندلی نصب می‌شود. افراد می‌توانند بعد از اجابت مزاج بیمار یا سالمند، این کاسه را تخلیه کنند.

قابلیت استفاده به‌عنوان ویلچر یا صندلی بالابر سیار

یکی از بهترین و جذاب‌ترین مزایای خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی، امکان استفاده از این محصول به‌عنوان ویلچر یا صندلی بالابر است. در پایه این دستگاه چهار چرخ بزرگ تعبیه شده که افراد می‌توانند صندلی را به‌راحتی روی سطح زمین حرکت دهند. در واقع می‌توان از این صندلی به‌عنوان یک ویلچر موقت استفاده کرد. از طرف دیگر صندلی سرویس بهداشتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. افراد می‌توانند با استفاده از کلیدهای تعبیه شده روی این دستگاه، ارتفاع نشیمنگاه آن را تغییر دهند. باید اشاره کرد که نیروی مورد نیاز تغییر ارتفاع صندلی توسط یک باتری پنج آمپری که با برق شهری شارژ می‌شود، تامین می‌گردد.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی صندلی سیار سرویس بهداشتی

نسخه سفارشی صندلی سیار سرویس بهداشتی همیار مکانیک کوشا با آلیاژ‌های بسیار مستحکم فولاد و آلومینیومی ساخته می‌شود تا بتواند وزن افراد مختلف را به‌خوبی تحمل کند. این محصول قابلیت تحمل افرادی با وزن 120 کیلوگرم را دارد و قسمت‌های آلومینیومی آن در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند. همچنین در این محصول از پوشش رنگ الکترواستاتیک برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت استفاده شده است. باید اشاره کرد که پوشش صندلی این محصول نیز جدا می‌شود و قابل شست‌وشو است. ابعاد صندلی پرتابل سرویس بهداشتی همیار مکانیک کوشا به شرح زیر است:

  • عرض 57 سانتی‌متر

  • طول 90 سانتی‌متر

  • ارتفاع 100 سانتی‌متر

سایر کاربردهای صندلی سرویس بهداشتی

همان‌طور که اشاره شد، کاربرد صندلی پرتابل سرویس بهداشتی به انتقال سالمندان و بیماران به سرویس بهداشتی یا حمام محدود نمی‌شود و کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید از این محصول به‌عنوان صندلی بالابر یا ویلچر موقت نیز استفاده کنید. از این محصول در بسیاری از فضاها مانند بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، مراکز توان‌بخشی و فیزیوتراپی‌ها می‌توان استفاده کرد تا آسایش و رفاه بیماران و سالمندان تضمین شود.

خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی از همیار مکانیک کوشا

مجموعه همیار مکانیک کوشا یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و فروشنده تجهیزات توان‌بخشی و سالمندان از جمله بالابر پله، هوم لیفت است. صندلی سیار سرویس بهداشتی یکی از پرفروش‌ترین محصولات مجموعه ما به‌شمار می‌آید که شما می‌توانید آن را از سایت همیار مکانیک کوشا خریداری کنید. این محصول با یک سال گارانتی بدون قید‌وشرط و پنج سال خدمات پس از فروش، عرضه می‌شود. همچنین امکان خرید اقساطی این محصول از همیار مکانیک کوشا وجود دارد. شما با خرید این محصول می‌توانید آن را به‌صورت رایگان در جلوی درب منزل یا مرکز بهداشتی خود تحویل بگیرید.

کاتالوگ صندلی سیار سرویس بهداشتی

فیلم‌های صندلی سیار سرویس بهداشتی

سوالات متداول

به صورت کلی انتقال آسان و سریع از سطوحی مانند تخت به سرویس بهداشتی که به وسیله قابلیت تنظیم ارتفاع اتوماتیک این امر به سادگی قابل برطرف شدن است.

ابعاد بالابر به گونه ای است که از اکثر چهارچوب های درب عبور کرده و با اندازه 55 سانتی متر میباشد.

بله، بدنه بالابر با پوشش رنگ الکترواستاتیک میباشد که در برابر رطوبت مقاوم بوده و نیازی به نشاندن بیمار بر روی توالت فرنگی نیست و بر روی خود بالابر میتوان شستو شو را انجام داد.

در صفحه هر محصول کاتالوگ معرفی و جزییات محصول موجود است.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

قیمت و خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل مناسب محیط منزل

بالابر بیمار مدل جرثقیل

قیمت و خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل مناسب محیط منزل | جهت مشاهده قیمت، مشخصات و کاربرد بالابر بیمار مدل جرثقیل وارد سایت شوید.

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین + مزایا و ویژگی‌ها

صندلی بلندکننده از زمین

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین | جهت مشاهده قیمت، مشخصات و مزایا و ویژگی صندلی بلندکننده از زمین وارد سایت شوید.

قیمت و خرید بالابر ایستا کننده، جا به جایی و انتقال آسان بیمار

بالابر ایستا کننده

از بالابر ایستاکننده میتوان برای بلند کردن بیماران ناتوان استفاده کرد. برای آشنایی با قیمت، ویژگی بالابر ایستا کننده و خرید آن کلیک کنید.