ویلچر بر پله شهرداری

 

نصب بالابر پله همیار در هشت ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذيري فضاهاي شهري شهروندان، به خصوص افراد کم توان، طرح های مناسب سازی معابر و فضاهای شهری اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مناسب سازی 8 ساختمان تکمیل شده است افزود: تهيه و نصب هندريل در راه پله ها، رمپ ها، كابين آسانسورها، اجراي نوارهاي بساوايي، همسطح سازي نقاط داراي اختلاف سطح، سرويس هاي بهداشتي، ترمز پله و شبرنگ پله و… از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.
کرمی با اشاره به نصب دستگاه های ویلچربر در ساختمان های اداری افزود: به منظور تسهیل در دسترسی افراد کم توان، در برخی از ساختمان ها که آسانسور وجود ندارد دستگاه هاي بالابر دو منظوره شامل حمل دستگاه ويلچر و صندلي مخصوص حمل سالمند و كم توان تهیه و نصب شد.
معاون فنی و عمران منطقه 2 گفت: سراي محلات دريان نو، سپهر، مرزداران، شهرك آزمايش و همچنین ساختمان های اداري شهرداري منطقه 2، معاونت فني و عمراني، ساختمان شهرداری ناحيه 3، معاونت خدمات شهري، انجام و مناسب سازی ساختمان معاونت اجتماعي نيز در دست اجرا است.

اخبار مشابه