بالابر استخر

برای اطلاع از آخرین قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.
PEL

بالابر استخر

با این محصول میتوان افراد دارای محدودیت های حرکتی، سالمندان و اشخاصی که امکان انتقال به محیط استخر را ندارند به عمق آب انتقال داد.

برای اطلاع از آخرین قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.

.

بالابر استخری
بالابر استخری
قیمت بالابر استخری
بالابر استخری تهران
خرید بالابر استخر
خرید بالابر استخری

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

هفت روز تضمین بازگشت کالا

پنج سال خدمات پس از فروش

بالابر استخری؛ محصولی مناسب استخرهای عمومی و خانگی

یکی از بهترین روش های درمانی برای افراد کم توان یا سالمند، آب درمانی است. همچنین بسیاری از این افراد می توانند با حضور در استخر، تفریحی ایمن داشته باشند. اما استفاده از استخر برای افراد سالمند و کم توان با چالشی جدی روبه رو است. چرا که وارد شدن به استخر و خروج از آن برای این افراد بسیار دشوار می باشد. در نتیجه همیار مکانیک کوشا با معرفی بالابر استخری توانسته است بار دیگر صنعت توانبخشی را متحول کند. با نصب این بالابر در استخرهای عمومی یا خانگی، سالمندان و افراد کم توان می توانند به راحتی وارد استخر شده و یا از آن خارج شوند. شما می توانید بالابر استخری را به صورت مستقیم از فروشگاه همیار مکانیک کوشا خریداری کنید.

 

بالابر استخری
بالابر استخری
 

 

معرفی بالابر استخری

وارد شدن به استخر و خروج از آن را می توان دشوارترین مرحله برای افراد کم توان و سالمند در زمان استفاده از استخر دانست. اما بالابر استخری می تواند کاملا این مشکل را حل کند. در ابتدا به سراغ بررسی عملکرد این بالابر می رویم. بالابر استخری دارای یک پایه فلزی مستحکم و ضد آب است که با استفاده از پیچ در کنار لبه استخر نصب می شود. در کناره این تجهیز، موتور و پنل کنترل آن وجود دارد که شما می توانید از طریق این پنل بالابر را خاموش یا روشن کنید. در قسمت جلویی بالابر یک صندلی بسیار بزرگ و راحت تعبیه شده است که حتی قسمت مخصوص قرار دادن پا نیز دارد. فرد سالمند یا کم توان روی صندلی دستگاه نشسته و سپس با استفاده از یک ریموت کنترل، جک بالابر فعال شده و صندلی به آرامی وارد آب می شود.

بعد از وارد شدن صندلی به درون استخر، فرد سالمند یا کم توان می تواند به راحتی از روی صندلی بلند شود و تفریح یا آب درمانی انجام دهد. روش عملکرد این تجهیز بسیار ساده است و افراد بدون نیاز به کمک یک شخص ثالث نیز می توانند از بالابر استخری استفاده کنند.

بالابر استخری در کدام استخرها قابل نصب است؟

شما برای نصب بالابر استخری هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید آن را در کنار استخرهای عمومی یا شخصی نصب کنید. چرا که این بالابر فضای بسیار کمی را اشغال می کند و نصب آن نیز بدون تخریب است. باید اشاره کرد که در بسیاری از استخرهای عمومی بخشی برای آب درمانی افراد کم توان و سالمند در نظر گرفته شده است. در نتیجه شما می توانید این بالابر را در این بخش نصب کنید تا سالمندان بتوانند با کم ترین دردسر از امکانات استخر شما استفاده کنند.

 

بالابر استخری
بالابر استخری
 
 

 

ویژگی های برتر بالابر استخری

اگر صاحب یک استخر عمومی هستید و می خواهید خدماتی حرفه ای به افراد کم توان و سالمند برای انجام فیزیوتراپی یا آب درمانی ارائه دهید، نصب بالابر استخری را به شما پیشنهاد می کنیم. از طرف دیگر، این بالابر را می توان در استخرهای شخصی نیز نصب کرد تا عزیزانتان نیز بتوانند بدون مشکل از استخر شما استفاده کنند. در ادامه با مهم ترین ویژگی های بالابر استخری همیار مکانیک کوشا آشنا می شویم.

برخورداری از باتری پشتیبان

یکی از مهم ترین ویژگی های بالا بر استخری همیار مکانیک کوشا، برخورداری از باتری پشتیبان است. درواقع زمانی که برق شهری قطع شود، باتری بالابر فعال شده و شما می توانید بدون برق شهری نیز از دستگاه استفاده کنید. باید اشاره کرد که این باتری قابل شارژ است و هیچ گونه محدودیتی در زمینه تعداد دفعات استفاده از آن وجود ندارد.

کاملا ضد آب و مقاوم

در ساخت بالا بر استخری همیار مکانیک کوشا از آلیاژ مستحکم فولادی استفاده شده است. در نتیجه بدنه و صندلی این تجهیز استحکام بسیار بالایی دارند. همچنین باید اشاره کرد که به دلیل استفاده از پوشش کروم و رنگ الکترواستاتیک، این بالابر در برابر رطوبت استخر نیز کاملا مقاوم است. اجزای الکترونیکی بالابر نیز کاملا در برابر نفوذ رطوبت مقاوم شده اند و احتمال نفوذ آب به آن ها وجود ندارد. در نتیجه شما می توانید از این تجهیز در استخرهای روباز نیز استفاده کنید.

برخورداری از ریموت کنترل

در بالابر استخر همیار مکانیک کوشا از ریموت کنترل استفاده شده است. در نتیجه افراد کم توان و سالمند می توانند با استفاده از ریموت از بالابر استفاده کنند. همچنین پرستاران یا افراد همراه نیز می توانند جابه جایی بالابر را از راه دور کنترل کنند.

 

بالابر استخری
بالابر استخری
 

 

نصب آسان و قابلیت انتقال به محیط های دیگر

برای نصب بالا بر استخری فرایند ساده ای پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید این بالابر را با استفاده از چهار عدد پیچ روی زمین و در کنار استخر نصب کنید. در نتیجه نصب این بالابر بسیار آسان است و شما می توانید آن را در تمام استخرها نصب کنید. باید اشاره کرد که این بالابر قابلیت انتقال به استخرهای دیگر را نیز دارد و حتی شما می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف استخر خود نصب کنید.

تحمل وزن بالا

بالابرهای استخری همیار مکانیک کوشا می توانند تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کنند که مقدار بسیار مناسبی است. البته شما می توانید با انتخاب نمونه های سفارشی، ظرفیت این بالابرها را تا 180 کیلوگرم نیز افزایش دهید. مدل های سفارشی از موتور و آلیاژ قدرتمندتری برخوردار هستند.

ارسال و نصب رایگان توسط همیار مکانیک کوشا

تفاوتی ندارد که شما در کدام شهر ایران هستید، ارسال بالا بر همیار مکانیک کوشا به تمام نقاط ایران به صورت رایگان انجام می شود. همچنین تکنسین‌های ما نصب بالابرها را نیز به صورت رایگان برای شما انجام می دهند تا در این زمینه نیز مشکل خاصی نداشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

بالابرهای استخری همیار مکانیک کوشا با گارانتی یک ساله بدون قید و شرط عرضه می شوند و در این مدت هرگونه خرابی دستگاه توسط تکنسین‌های ما به‌صورت رایگان برطرف خواهد شد. همچنین این محصول دارای ده سال خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته است.

خرید بالابر استخری از همیار مکانیک کوشا

بالابر استخری همیار مکانیک کوشا مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است. همچنین ما در ساخت این بالابر تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده ایم. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت از این بالابر برای انتقال افراد کم توان و سالمند به عمق استخر استفاده کنید. در این صفحه از وب سایت همیار مکانیک کوشا، امکان خرید این محصول برای شما فراهم شده است. بالابر استخری همیار مجموعه ما با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می شود تا شما هیچ نگرانی از بابت عملکرد بالابر نداشته باشید. برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید، لطفا با کارشناسان ما در همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

 

کاتالوگ بالابر استخر

فیلم‌های بالابر استخر

سوالات متداول

.در ساخت بالا بر استخری همیار مکانیک کوشا از آلیاژ مستحکم فولادی استفاده شده است. در نتیجه بدنه و صندلی این تجهیز استحکام بسیار بالایی دارند. همچنین باید اشاره کرد که به دلیل استفاده از پوشش کروم و رنگ الکترواستاتیک، این بالابر در برابر رطوبت استخر نیز کاملا مقاوم است. اجزای الکترونیکی بالابر نیز کاملا در برابر نفوذ رطوبت مقاوم شده اند و احتمال نفوذ آب به آن ها وجود ندارد. در نتیجه شما می توانید از این تجهیز در استخرهای روباز نیز استفاده کنید.

.شما برای نصب بالابر استخری هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید آن را در کنار استخرهای عمومی یا شخصی نصب کنید. چرا که این بالابر فضای بسیار کمی را اشغال می کند و نصب آن نیز بدون تخریب است. باید اشاره کرد که در بسیاری از استخرهای عمومی بخشی برای آب درمانی افراد کم توان و سالمند در نظر گرفته شده است. در نتیجه شما می توانید این بالابر را در این بخش نصب کنید تا سالمندان بتوانند با کم ترین دردسر از امکانات استخر شما استفاده کنند.

.بالابرهای استخری همیار مکانیک کوشا با گارانتی یک ساله بدون قید و شرط عرضه می شوند و در این مدت هرگونه خرابی دستگاه توسط تکنسین‌های ما به‌صورت رایگان برطرف خواهد شد. همچنین این محصول دارای ده سال خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته است.

در صفحه هر محصول کاتالوگ معرفی و جزییات محصول موجود است.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

قیمت و خرید بالابر ایستا کننده، جا به جایی و انتقال آسان بیمار

بالابر ایستا کننده

از بالابر ایستاکننده میتوان برای بلند کردن بیماران ناتوان استفاده کرد. برای آشنایی با قیمت، ویژگی بالابر ایستا کننده و خرید آن کلیک کنید.

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین + مزایا و ویژگی‌ها

صندلی بلندکننده از زمین

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین | جهت مشاهده قیمت، مشخصات و مزایا و ویژگی صندلی بلندکننده از زمین وارد سایت شوید.

قیمت و خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی + ویژگی‌ها و مشخصات

صندلی سیار سرویس بهداشتی

قیمت و خرید صندلی سیار سرویس بهداشتی | جهت مشاهده قیمت، ویژگی‌ها و مشخصات صندلی سیار سرویس بهداشتی وارد سایت شوید.