بالابر بیمار مدل جرثقیل

45.000.000 تومان
SHM-PLH

بالابر بیمار مدل جرثقیل

قیمت و خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل مناسب محیط منزل | جهت مشاهده قیمت، مشخصات و کاربرد بالابر بیمار مدل جرثقیل وارد سایت شوید.

45.000.000 تومان

  • قابلیت جمع شوندگی و تاشو به منظور انتقال به محیط دیگر
  • مناسب جابجایی بیمار از سطوح مختلف همانند تخت، سرویس بهداشتی، خودرو، ویلچر، زمین و موارد مشابه
  • انتقال بیمار در سه وضعیت خوابیده، نشسته و ایستاده
  • دارای جلیقه مخصوص سرویس بهداشتی و حمام
  • قابلیت انتقال بیمار از زمین
  • تغییر ارتفاع  تا ۱۸۰ سانتی متر
  • امکان استفاده جلیقه مخصوص ایستا و کمک به تمرینات توانبخشی و فیزیوتراپی
  • شارژی و ریموت کنترل
  • ۷۰ الی ۱۵۰ انتقال با هر دفعه شارژ دستگاه
  • رنگ کوره ای الکترو استاتیک
  • کنترل باکس اختصاصی دارای سیستم محافظت از باتری
  • قابلیت تحمل وزن در دو تیپ: ۱۳۰ کیلوگرم و ۱۶۰ کیلوگرم
  • وزن دستگاه: ۳۷ کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه در حالت باز: ۶۷ در ۱۰۳ سانتیمتر با ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه در حالت بسته: ۶۷ در ۱۲۰ سانتیمتر با ارتفاع ۴۵ سانتیمتر
  • دارای جلیقه های سفارشی در ۵ سایز مختلف مناسب بیمار

بالابر بیمار
آسانبر بیمار
جک معلول
بالابر بیمار

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

هفت روز تضمین بازگشت کالا

پنج سال خدمات پس از فروش

آشنایی با بالابر بیمار مدل جرثقیل

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پرستاران و همراهان بیماران ناتوان و افراد دارای معلولیت، دشوار بودن انتقال این بیماران از سطوح مختلف مانند تخت یا صندلی است. جابه‌جایی این دسته از بیماران بسیار دشوار می‌باشد؛ چرا که بیماران ناتوان امکان حرکت‌دادن اعضای بدن خود را ندارند و پرستاران و همراهان باید به‌سختی این بیماران را جابه‌جا کنند. بالابر بیمار مدل جرثقیل محصولی است که به افراد در جابه‌جایی این دسته از بیماران کمک می‌کند. افراد با استفاده از این محصول می‌توانند بیماران کم‌توان را در امن‌ترین حالت ممکن و بدون واردکردن فشار به بدن آن‌ها جابه‌جا کنند.

بالابر جرثقیل بیمار دارای یک کمربند پیشرفته است که روی بدن بیمار نصب می‌شود و سپس پرستاران می‌توانند با استفاده از ریموت کنترل، بیماران را از سطوح مختلف انتقال دهند. برای آشنایی با مزایا و مشخصات فنی این محصول کاربردی و خرید آن از همیار مکانیک کوشا همراه ما باشید.

مزایای خرید بالابر بیمار مد‌ل جرثقیل

خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل مزایای زیادی دارد که اصلی‌ترین این مزایا، افزایش آسایش و راحتی بیماران کم‌توان است. فشار جابه‌جایی غیراصولی به بدن این بیماران می‌تواند خطرات بسیار زیادی برای آن‌ها داشته باشد و همچنین کار پرستاران آن‌ها را نیز دشوار کند. درصورتی‌که با خرید این محصول، کار پرستاران راحت می‌شود و بیماران نیز دیگر فشاری از بابت جابه‌جایی غیراصولی تحمل نمی‌کنند. با مهم‌ترین مزایای خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل آشنا می‌شویم.

امکان انتقال جرثقیل بیمار به محیط‌های مختلف

جرثقیل بیمار همیار مکانیک کوشا قابلیت جمع‌شوندگی دارد و به‌اصطلاح پرتابل یا قابل حمل است. این قابلیت به افراد کمک می‌کند تا از این محصول در مکان‌های مختلف استفاده کنند. همچنین امکان استفاده از بالابر بیمار مدل جرثقیل در اتاق‌های مختلف یک ساختمان نیز وجود دارد. برای مثال در بیمارستان‌ها می‌توان از این محصول برای جابه‌جایی بیماران در اتاق‌ها و بخش‌های مختلف بیمارستان استفاده کرد. اگر یک مرکز توان‌بخشی یا نگهداری از بیماران دارید‌، خرید این محصول گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما است.

قابلیت انتقال بیمار از سطوح مختلف

افراد با استفاده از بالابر بیمار مدل جرثقیل می‌توانند بیماران را از سطوح مختلف انتقال دهند. چرا که این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و ارتفاع جرثقیل آن را می‌توان برای جابه‌جایی بیماران از سطوح مختلف تغییر داد. برای مثال شما با استفاده از این محصول می‌توانید بیماران را از سطح زمین به تختشان منتقل کنید. باید اشاره کرد از جرثقیل بیمار می‌توان برای نگه‌داشتن بیمار در یک ارتفاع مشخص نیز استفاده کرد تا پرستاران بتوانند لباس او را تعویض کنند یا به او غذا بدهند.

امکان استحمام بیمار با بالابر بیمار مدل جرثقیل

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید جرثقیل بیمار، امکان استحمام بیماران با استفاده از این محصول است. بالابر بیمار مدل جرثقیل شرکت همیار مکانیک کوشا با یک کمربند مخصوص استحمام در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند بیماران خود را با استفاده از محصول استحمام کنند. شست‌وشوی بیماران ناتوان یا دارای معلولیت بسیار دشوار است و استفاده از جرثقیل بیمار گزینه‌ای مناسب برای استحمام این دسته از بیماران به‌شمار می‌آید.

افزایش آسایش و راحتی بیمار در هنگام جابه‌جایی

همان‌طور که اشاره شد، یکی از اصلی‌ترین معضلات بیماران دارای معلولیت و یا ناتوان،‌ جابه‌جایی در سطوح مختلف است. برای مثال این دسته از بیماران نمی‌توانند از تخت خود بلند شوند یا در قسمت‌های مختلف خانه یا محیط بیمارستان جابه‌جا شوند. درصورتی‌که با خرید بالابر بیما‌ر مدل جرثقیل این افراد می‌توانند به‌آسانی و بدون نیاز به تحمل درد یا فشار، در قسمت‌های مختلف خانه یا بیمارستان جابه‌جا شوند. باید اشاره کرد که کمربند این محصول بسیار راحت است و تمام بدن بیمار را پوشش می‌دهد. این امر باعث می‌شود که بیمار در هنگام جابه‌جایی با بالابر هیچ‌گونه درد یا فشاری را حس نکند.

کاهش هزینه‌های نگهداری از بیماران ناتوان

جابه‌جایی بیماران ناتوان و افراد دارای معلولیت بسیار حساس و پیچیده است. به همین خاطر افراد باید از پرستاران متخصص برای جابه‌جایی بیمار خود استفاده کنند. همچنین جابه‌جایی غیراصولی می‌تواند باعث آسیب‌دیدن بیمار شود. تمام این موارد هزینه‌های نگهداری از بیماران ناتوان و یا افراد دارای معلولیت را افزایش می‌دهد. درصورتی‌که شما با خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل، می‌توانید به‌آسانی و بدون نیاز به پرستار بیمار خود را جابه‌جا کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی بالابر بیمار مدل جرثقیل

ساختار بالابر بیمار مدل جرثقیل بسیار ساده است و از یک پایه، ستون و کمربند تشکیل شده است. پایه این محصول دارای چهار چرخ است تا بتوان با استفاده از این چرخ‌ها بیماران را به‌راحتی جابه‌جا کرد. تمام قطعات این محصول از آلیاژ مستحکم فولاد ساخته شده‌اند تا مقاومت بالایی داشته باشند. بالابر جرثقیل بیمار می‌تواند بین 130 الی 160 کیلوگرم وزن تحمل کند که میزان دقیق آن به نوع تیپ محصول بستگی دارد. افراد می‌توانند ارتفاع این محصول را تا 180 سانتی‌متر تغییر دهند و می‌توان با استفاده از آن تمرینات توان‌بخشی و فیزیوتراپی را نیز روی بیماران ناتوان یا افراد معلول انجام داد. باید اشاره کرد که این محصول نیروی مورد نیاز خود را از باتری تامین می‌‌کند و افراد می‌توانند آن را بدون اتصال به جریان مستقیم برق شهری استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از کنترل باکس برای کنترل دقیق جرثقیل

  • رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک با مقاومت بالا در برابر سایش

  • ظرفیت بالای شارژ باتری (امکان انجام 70 الی 150 انتقال با هر بار شارژ)

  • امکان انتقال بیمار از زمین به سطوح مختلف

  • وزن 37 کیلوگرمی بسیار سبک به صورت تاشونده وقابل حمل

سایر کاربردهای بالابر مدل جرثقیل

بالابر بیمار مدل جرثقیل تنها در خانه افراد بیمار یا معلول کاربرد ندارد. بلکه از این محصول می‌تواند در محیط‌های مختلف مانند خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها و مراکز توان‌بخشی یا فیزیوتراپی استفاده کرد. در بسیاری از این مراکز، از روش‌های سنتی برای جابه‌جایی بیماران استفاده می‌شود که خطرات بسیار زیادی دارد. درصورتی‌که با خرید این محصول می‌توان در این مراکز نیز بیماران را آسان و بدون ریک آسیب در سطوح مختلف جابه‌جا کرد.

خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل از همیار مکانیک کوشا

بیماران و معلولان به دستگاه‌هایی نیاز دارند که بسیاری از مشکلات آن‌ها را رفع کند. چرا که این افراد باید به‌صورت مداوم با دردها و مشکلات بیماری خود دست‌وپنجه نرم کنند و مشکلات دیگر مانند مشکل در جابه‌جایی می‌تواند برای آن‌ها بسیار آزاردهنده باشد. شما با خرید بالابر بیمار مدل جرثقیل می‌توانید آسایش و رفاه را به بیمار خود هدیه دهید یا بیماران مرکز بهداشت و سلامت خود را راضی نگه دارید. همیار مکانیک کوشا یکی از برترین تولیدکنندگان انواع تجهیزات توان‌بخشی و سالمندان از جمله بالابر پله، هوم لیفت است که شما می‌توانید این محصول کاربردی را به‌صورت مستقیم از این شرکت معتبر خریداری کنید.

کاتالوگ بالابر بیمار مدل جرثقیل

فیلم‌های بالابر بیمار مدل جرثقیل

سوالات متداول

توسط این دستگاه میتوان افراد دارای محدودیت حرکتی، سالمندان و بیماران را از سطوح مخلف ماننند تخت، ویلچر، زمین، خودرو و موارد مشابه انتقال و جا به جا نمود.

از کاربرد های اصلی دستگاه بالابر بیمار مدل جرثقیل انتقال و جا به جایی افراد با محدودیت های حرکتی مختلف میباشد اما از دیگر کاربرد های آن میتوان به انجام تمرینات فیزیوتراپی، کاردرمانی، کمک به ایستادن بیمار، تعویض پوشک و غیره اشاره نمود.

شرکت همیار مکانیک کوشا همواره در جهت کسب رضایت مندی مشتریان، سعی بر این مهم نموده تا نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در طراحی و بهبود محصولات رعایت نموده و به همین جهت اکثر دستگاه های تولیدی این شرکت به نسبت نمونه های موجود در بازار دارای ابعاد و وزن کم تر و با ظرافت طراحی بهتر طراحی گردیده است. همچنین بالابر بیمار همیار دارای قابلیت تاشونده به صورت مکانیزم دستی بوده تا به راحتی هر چه بیشتر فضای اشغالی آن بسیار کم شده و قابل جا به جایی به محیط دیگر با کم ترین زحمت باشد.

در صفحه هر محصول کاتالوگ معرفی و جزییات محصول موجود است.
Comment author
حدیث01 اسفند 1401, 13:01

- چطور میتونم نمایندگی داشته باشم ؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:40

سلام. برای کسب اطلاعات در این خصوص حتما با شماره تلفن شرکت به شماره زیر تماس حاصل فرمائید: 021-91003555

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

قیمت و خرید ویلچر ایستا + ویژگی‌ها و کاربرد

ویلچر ایستا

قیمت و خرید ویلچر ایستا | جهت مشاهده ویژگی،کاربر و مشخصات ویلچر ایستا برای بیماران کم توان وارد سایت شوید.

قیمت و خرید ویلچر تاشو + مزایا و ویژگی‌ها

ویلچر تاشو

بهترین وسیله برای جابه جایی بیماران، معلولین و سالمندان، ویلچر تاشو است برای آشنایی با قیمت، مشخصات و ویژگی های ویلچر تاشو کلیک کنید.

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین + مزایا و ویژگی‌ها

صندلی بلندکننده از زمین

قیمت و خرید صندلی بلندکننده از زمین | جهت مشاهده قیمت، مشخصات و مزایا و ویژگی صندلی بلندکننده از زمین وارد سایت شوید.